fredag 31 juli 2009

Jag kan inte sova

Just nu vill jag:
Fika med fina vänner på mysiga caféer
Träffa Jointen
Måla.

MEN - jag bor i Haninge och här är inga caféer öppna senare än... Typ sju. Jointen är i Tyskland, på väg hem från Italien. Klockan är halv ett på natten, det regnar ute och jag har ingenting att måla med eller på.

Så istället för allt det där borde jag:
Sova ut, men det går liksom inte. Ni vet den där känslan av att man är vansinnigt trött och på väg att svimma liggandes om man inte somnar snart? Jag har haft den i fyra timmar nu.

Varje gång jag sluter ögonen så dyker en tanke upp. Den ligger där och gnager, och jag vet inte om jag tycker om den eller inte. Den skulle vara väldigt, väldigt trevlig om den var på riktigt, men det är den tyvärr inte. Inte än i alla fall.

2 kommentarer:

  1. haha jag gillar min kommentar :D ;)
    <3<3<3

    SvaraRadera
  2. hahaha den är bäst på hela sommaren tror jag ;D

    SvaraRadera