måndag 3 augusti 2009

Oh, who cares? I always end up in the city

Jag är tillbaka. I Sverige, i Stockholm. Jag har haft det underbart, så underbart underbart. Och imorgon får jag träffa CK och nästan hela gänget. Och ge de presenter och annat som de förtjänar. Fast jag kan inte låta bli att känna mig lite ambivalent; en stor del av mig har längtat hem, längtat efter att få packa upp medan en annan del vill tillbaka till Italien. För där var det underbart.

Just nu längtar jag efter klockan 17, då bär det av till Söder för att träffa de fantastiska. Ska jag vara helt, helt ärlig längtar jag mest efter att få sova i min säng. Jag längtar inte efter trädgårdsarbete. Imorgon bjuder jag på fler bilder och kanske, kanske några fina ord om pojkar, glass och bilfärder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar