tisdag 11 augusti 2009

Vad farao, det går inte att göra stycken!

Tack, tjejer för igår, det var som sagt underbart. Skönt med en tjejkväll också, kommer knappt ihåg när vi hade en sådan senast... No offense till grabbarna förstås.
Har just ätit en stor himla frukost! Till min framtida äkta hälft:
Hej, älskling! Om du får för dig att göra frukost åt mig när vi är gifta vore det underbart med knäckebröd med cream cheese och gurka. Och, självklart, english breakfast-te med honung.
Idag åker min bror Laris bort ett par dagar och jag ska snart ta med min andra bror Lubbe för att möta mamma. Därefter blir det för min del fika med Dave, tycker om när vi gör saker.
Imorgon kommer vi träffas hela gänget för första gången på hela sommaren... Och någonsin om jag tänker efter! För Gusten kommer att vara med!!!!!!!! Kommer knappt ihåg hur han ser ut men jag tänker ge honom världens största kram.
Någonstans här emellan lättade vi på våra hjärtan och kramades hårt och länge.
Precis som igår drar jag nu på mig hatten och beger mig snart ut genom dörren.

1 kommentar: