torsdag 20 augusti 2009

"Buttercup, don't break my heart"


Vi började skolåret med en fika på Wayne's.


Johan.


Linda.

Yours truly och Aleval.

Fanny är så cool.

Hämnd serveras bäst kall. Men CK är ändå het.

Jag är kär i den här killens hår. Det är något av det finaste jag vet.




Skolångest.
Note to CK: jag vet att du inte tycker om den extra kramen men jag vägrar låta bli att ge dig den. Du förtjänar alla världens kramar och om det inte vore så svårt att plugga, äta och allt annat sådant så skulle jag alltid krama dig. Även om du skulle hata det.
Imorgon blir det aktivitetsdag för hela skolan som CK och jag hjälper till att hålla. Jag är just klar med mina förberedelser och ska upp om 6 timmar. Jag är inte redo för detta... Sov gott.

1 kommentar:

  1. vet du? jag tycker inte det där va ngn vidare farlig hämnd, den färsta bilden är tusen gånger värre :p

    SvaraRadera