onsdag 19 augusti 2009

Med er är jag hemma


Vår sista get together spenderade vi hemma hos Linda.


Fanny är världens snyggaste rödtopp!

Det regnade ute, men det bekom oss inte inne på glasverandan.


Skippy.


CK var lika het som vanligt.


Sedan spred sig solen som en löpeld över trädtopparna.


Vi sjöng singstar.

Sedan blev det natt och vi dök i vattnet, åt mackor och somnade.


På morgonen var vi trötta.


Solen sken igen när vi vaknade.


Två trötta typer.


Jag och David tummade på... något.

Sedan var det dags att åka hem.

Jag och Rossi tog en fika och hjärtat passade så bra. Det gick sönder när jag drack...
Finlir från Racer på gitarren hanns också med och talang har grabben, det tyckte vi alla.
jag kan inte fatta att lovet är slut! Tack för den bästa sommaren i mitt liv, so far.
Imorgon börjar skolan åter. Fy farao. Nya krafter och nya tag. Jag tror att det kommer att bli bra. Just nu har jag telefonmarathon, ska snart säga god natt till A och somna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar