måndag 17 augusti 2009

If I could do just one near perfect thing I'd be happy

Alltså, farao. Jag har skrivit tal efter tal efter tal hela dagen. Oh, mon dieu! Gör så att det går bra imorgon!! De enda gångerna jag tagit pause är för att snabbt kolla vad som händer i världen (Facebook), se till att hunden fått sin dagliga dos motion och för att dricka te med finaste Agnes för lite catch up efter sommaren sådär. (Ni hittar flickan här)

Nu ska jag sova igen. Dagens bedrift känns ändå inte som mina framsteg inför provet imorgon, dagens bedrift får vara att jag fick Johan att tycka om Belle and Sebastian. För jag tycker om Johan.

Som ni ser har CK dille på skor och pojkar. Men vem har inte det, å andra sidan. Jag tycker i alla fall att vi alla ska dyrka henne i hennes skor! På torsdag ska jag våga sätta på mig mina Milano-skor efter Lübeck-katastrofen...

1 kommentar: