fredag 28 maj 2010

Ni ville veta vad som händer i mitt liv


Jag vill mest dansa en massa, massa, massa.

Skriver slutuppsatsen i kulturhistoria och funderar lite om lärare pratar med varandra eller om man kan skriva om Doherty för tredje gången i ett arbete under den här terminen. Måste sy ihop det här nu, var tog inspirationen vägen?

Ni borde kika in på En Röd Termos.

Vår klass vann Kärsöpokalen i år, vilket är så sjukt otroligt underbart härligt eftersom det betyder att vi är bäst på bollsporter i hela vår skola. Inte för att vår skola är en idrottsskola precis, men ändå.

Är sjukligt nervös inför ett möte jag har om mindre än nio timmar.

Insåg att jag fick mer konstiga blickar idag när jag var vardagsklädd i långkjol och Beatles-jacka än igår när jag var utklädd till indian.

Har för mycket att göra i helgen.

Min syster har köpt sin alldeles egna första häst - slit lönar sig.

Är i det där läget av att alla andra har mycket bättre ord än vad jag har för hur jag känner:
We're on the one road
Maybe the wrong road
It's the road to fuck knows where
We're on the one road
Maybe the wrong road
But we're together so I don't care

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar