lördag 12 juni 2010

Sp2a


Så. Nu är allt klart, nu är jag klar på METG.

Min klass. Min fina, fina klass. Jag kommer sakna den så otroligt mycket. Det är en samling av människor som aldrig någonsin skulle träffats om det inte vore för att vi valde skolan med det långa namnet, för alla är så extremt olika. Alla har olika erfarenheter, kommer från olika ställen runtom Stockholm och har extremt skilda hemförhållanden. Vi är så olika så att vi lyckats slå en knut runt oss och blivit en riktigt sammanhållen klass som vinner allt vi tar oss för. Utan den här klassen hade jag antagligen inte tagit mig igenom det här året, som varit det värsta i mitt liv, utan ångestsammanbrott och alkoholförgiftningar.

Flaggan i topp för Sp2a, för det är en samling av några av världens bästa 17-18-åringar.

Förresten. Jag tänker åka på ert flak nästa år, så ni vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar