fredag 9 juli 2010

En superb vecka

Åh. En update från mitt håll. Jag mår extremt jävla bra just nu och gör bara det jag verkligen vill - utom vilar upp mig.
I söndags kom jag hem från festivalen och i måndags morse knackade joint på dörren strax innan nio för att börja jobba hos oss i en vecka.
Måndag och tisdag spenderades på diverse åkrar, ett par mil promenerades och axlarna blev bruna som bara den. Framåt kvällen på tisdagen (eller var det måndagen? Petitesser!) kom ett helt gäng finfina personer över som jag inte hade träffat på evigheter över för grillkväll och en massa snack. Onsdag eftermiddag spenderades på Årsta med Tiny och joint och lite folk vi träffade där med sol och bad (fyfan vad kallt vattnet är i Sverige) och avslutades med pizza och en välbehövlig återställare efter festivalen.
Rusar vidare till torsdag - nya skor införskaffades efter jobbet och jag och joint mötte upp Lex för ett par glas rosé på Snaps. Galet fint men aj så dyrt! Fredag, det är ju idag - jobb, jobb, jobb, lunch på Paus där en kille raggade på mig när jag var iklädd mina smutsiga jobbkläder och gummistövlar. Antingen är jag extremt sexig eller så har VH:s killar inte speciellt höga krav - jag tror på det senare. Joint åkte hemåt och jag drog mig vidare till något och någon som förtjänar ett helt eget blogginlägg. Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar