lördag 10 juli 2010

Henna Zetterström 18 bast!

Jag har en väldigt fin vän som jag känt i 10 år nu. Vi har gått i samma klass, spelat fotboll i samma lag, bråkat över kortspel, skrattat tills vi gråtit och ibland kanske bara gråtit. Hon får mig alltid att le och hon heter Henna. I veckan fyllde hon 18 år och ikväll var vi på middag hos henne för att fira att vår tjej blivit stor.
Det vackra födelsedagsbarnet själv!
Finafina Julia
Vackraste Malin
Det är lugnt bror.
Full kontroll på badmintonen.
Innan vi korkade upp en flaska bubbel och vräkte i oss världens godaste chokladmousse.

Som en parentes har jag sällan känt mig så fashion som när jag cyklade hem i skymningen iklädd långkjol, mina nya skor och kort jeansjacka på en grusväg mellan två stora åkrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar