måndag 6 september 2010

Hi there outer cyberspace






CK tyckte att det skulle kännas som om jag flyttat hemifrån ifall jag slutade ropa ut saker här. Så. Här är jag! Jag lever, nätt och jämt känns det som... Någonting är fel med min hälsa. Någonting får mig att tappa hälften av min tjocka hårman, bli trött av att inte göra ansträngande saker alls och blöda massiva mängder näsblod. Jag blir trött av att hålla i saker och av att gå i trappor. Saker är helt klart instabila... MEN jag lever och ler! Och detta någonting är antagligen järn-brist. En ordentlig sådan.

Annars saknar jag CK när jag sitter i skolbänken, pussar på min Jaccob och bloggar på Collars. Titta in!

Jag är besatt av årets höstmode. Besatt! Så fina grejer, så min smak. Detta får bli ett smakprov inlägg på saker jag tycker är snyggt. Oh yes, she's back!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar