onsdag 29 september 2010

Vem behöver tavlor när man har acessoarer?

Jag är en sån där person som säger "åh, jag har köpt hyllplan så nu ska jag äntligen få ordning på mina skor!", fast det där "äntligen" kommer först något år senare. Här är de ändå till slut, mina efterlängtade skohyllor!

Problemet med att vänta så länge är, förutom att skorna har legat huller om buller i hela rummet, att nu när jag äntligen fått upp hyllorna så räcker de inte till. Fyra par skor fick jag rensa bort. Självklart inte helt utan bara in i en garderob, men ändå. Vilket måste betyda fler hyllor, kanske därborta över min gardinstång/jackhängare? Jag behöver en hatthylla också. Undra hur många år det här kommer ta egentligen...

Ps. Den där spargrisen färgmatchar inte, men jag fick den av joint och det står "Shoes" på den. Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar