torsdag 31 december 2009

Byebye 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Oh yeah...

2. Höll du några av dina nyårslöften? HAHA. nej.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nope

4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tack och lov!

5.Vilka länder besökte du? Danmark, Tyskland, Schweiz, Italien osv...

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010 ? Trygghet?

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas ? 31 maj och 3 augusti.

8. Vad var din största framgång 2009 ? Jag har lärt mig att stå upp för mig själv vilket har stärkt mig som person, ur ett ganska litet perspektiv.

9. Största misstaget ? Håhåhå, DET NI!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? neee

11. Bästa köpet? Mina röda skor, mahah.

12. Vad spenderade du mest pengar på ? Caffè latte...................

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja. Min röda termos. Och mina fina vänner.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Kids med MGMT framför allt.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år ? Antagligen ledsnare men när jag varit glad har jag varit riktigt strålande glad så det väger upp tycker jag.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Njutit av värmen.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Gråtit.

18. Hur tillbringade du julen? Med familjen. Och Tomten. Såklart!

19. Blev du kär i år ? Ja...

20. Favoritprogram på TV ? Måste bli Gossip Girl

21. Bästa boken du läste i år? Tillsammans är man mindre ensam skriven av Anna Gavalda

22. Största musikaliska upptäckten? Belle and Sebastian.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? SOL

25. Något du önskade dig men inte fick? Minns inte..

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009 ? Hade idrottsdag med preppytema, omringad av fantastiska människor!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Det blir vad man gör det till.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? 50talsängel/Random


Nu taggar jag inför middag med gänget! GOTT NYTT ÅR FINT FOLK DÄR UTE! Don't forget to kiss at midnight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar