onsdag 2 december 2009

Förvirring

Dålig bildkvalité och random bild från min fest i fredags - men den där killen och gänget han hänger med får mig att må bra.

Ena stunden är jag on top of the world, en timme senare kryper jag ihop med ansiktet gömt i armen och musik som sjungs högt, högt, högt rakt in i tankarna. Ibland lyckas jag dränka dem med Libertines, Winnerbäck, Hoffmaestro, Moneybrother och Lykke Li, men oftast fortsätter de bara att snurra runt, runt, runt.
Inte sagt att alla de där tankarna är dåliga, det är bara för många av dem. Tvivel, hopp, pirr i magen, glädje, ilska, minnen, planer - allt snurrar alldeles för fort just nu, samtidigt som allting tar alldeles för lång tid.

2 kommentarer:

  1. Upp med hakan, tänk positivt och framförallt, Gå in på min blogg så får du massa levnadsglada tips. senaste inlägget handlar om drömbänken

    /blondinbonden

    SvaraRadera
  2. Skyst att man är med på bild också! =D

    SvaraRadera