söndag 24 januari 2010

enkelv

img src unknown
Det här är min nya vecka, först klippte jag lugg, snart blir det ny hårfärg men det bästa är nog ändå min nya favoritblogg. Så sataniskt fint skrivet, och jag kan inte förstå att hon som skriver går i nian. Hon är bara femton år och då ska man säga saker som "Jag tänkte att 'nu är jag så full så det är bara att köra, jag kommer inte komma ihåg något imorrn ändå', och så gjorde jag en massa pinsamma, hemska saker. Problemet är att jag kommer ihåg allt", inte skriva helt klockrena texter om Stockholm och pojkproblem och kärlek.

Jag tänkte att eftersom den här bloggen ligger nere för räkning för tillfället, så borde ni börja läsa den här istället. För hon verkar vara en riktig drömflicka och jag önskar att hon aldrig börjar gymnasiet och får för lite tid för att skriva sådär vackert.

1 kommentar:

  1. Åh. Du anar inte hur fruktansvärt glad jag blir av det här. Tack du fina fina. Puss och ett tusen kramar.

    SvaraRadera