söndag 24 januari 2010

Sick of it


Inaktivitet. Vad kan jag säga?

CK är galet snygg i luggen! Fem getingar. Jag är lite sådär halvful, förkrossad, sårad, arg någonstans långt långt inne och grymt taggad på att dra till Vemdalen om en vecka och två dagar.

Jag är väldigt trött på att bli tagen för givet. Jag är trött på sms fyllda med rad efter rad med tomma ord. Jag är trött på att jag lägger all min energi på andra som ger så lite tillbaka. Det är skillnad på att bry sig och på att uppskatta. Jag tycker inte att jag förtjänar det här från vanligtvis fina pojkar som jag tycker så mycket om att det faktiskt gör riktigt ont just nu. Hela tiden. Varje dag. Skärp er.

Världen gör helt klart bäst i att lämna mig ifred. Jag tänker hålla mig till mina flickor ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar