måndag 2 augusti 2010

It's an animal attraction

I lördags var jag på ute med Elina och Sthlms skönaste kille som vi träffade i fredags (och som flyttar till götet om en månad, inte okej). På något sätt kände jag mig så totalt hemma även fast jag knappt vet hur man ens går snyggt, och ännu mindre hur man dansar, om man jämför med folket som var där. Så förutom att se stel ut så märkte jag att jag fan inte har någon återvändo, Elina ska följa med mig till hennes dansstudio för att skriva in mig och jag börjar dansa dancehall i höst.

Så märkte jag också att jag behöver käka lite mer Donken, tjejerna där hade så extremt snygga kurvor så man bara vill lägga sig ner och dö. Själv har jag jobbat bort varenda liten kurva under sommaren och är benigare än aldrig förr. Tror pommes är snabbaste och sämsta vägen till att få tillbaka min booty så vi kör på det.

1 kommentar:

  1. Åh det här inlägget gillade jag. Inte bara för att jag fick synd på ordet "dancehall" utan att du ska äta upp dig! Tillbaks med rumpan och på med killerheelsen så killarna har nått att dreggla åt!

    SvaraRadera