torsdag 13 januari 2011

11 - Mes souers

Cecilia, Caroline&Carin. CCC. CK, CK&CK. Cic, Carr&BallaCK.

Jag och mina systrar har format varandra något extremt. Vi är precis likadana, samtidigt som vi kämpar för att vara individer. Vi ser inte det minsta lika ut - Cic är 1.75, slank, vältränad, långbent och blond, jag är lite halvmörk, kort och lite asymmetrisk, Carin är atletisk, mörk, 1.70, finlemmad och har en gigantisk mörkbrun hårman.

Vi bråkar väldigt mycket, vi slänger väldigt hårda ord mot varandra, vi skämtar elakt.

Vi står bakom varandra vad som än händer, vi är stolta över varandra, vi älskar varandra.

3 kommentarer:

  1. lite halvmörk kort och assymetrisk? vad hände med strax 1,70 sydlänsk, brasilianska former och absolut största hyllan?
    skämt åsido, men du lät lite neg mot dig själv...

    SvaraRadera
  2. anonym (elleeeeeeeeeeeeeeeeeeeer???)17 januari 2011 kl. 22:19

    hur kan du vara asymetrisk när jag får orgasm så fort jag ser dig?

    SvaraRadera
  3. försökte ju bara vara lit ödmjuk for once in my life meeeen :(

    SvaraRadera