måndag 24 januari 2011

Coming down on duplicity

I någon vecka nu har jag varit så trött. Jag har varit trött på livet, trött på folk som går in i mig på stan, trött på folk som pratar med mig, trött på folk som inte pratar med mig, trött på all mat utom kaffe. Jag har aldrig lett på riktigt och jag har velat åka härifrån. Bara ta mitt pick och pack och sticka, kanske till Göteborg, kanske till Paris, helst till månen. Hur skönt som helst.

Jag har inte orkat ta tag i saker och jag har väntat på helgen, för då löser sig allt. Det gjorde det, jag hade roligt och fick energi nog att inse att den enda personen jag egentligen är trött på, är den artonåriga fröken CK.

2 kommentarer:

  1. Det suger att vara arton! Jag vill bli 19. Fast du kommer vara lika skön nu som när vi är 78.
    Och haha jag vet, han blev himla stilig xDD
    Joint.

    SvaraRadera
  2. Och självklart vill jag skriva "när vi är 78 som nu"
    hehe ordning

    SvaraRadera