lördag 16 oktober 2010

Den eviga lördagsfrågan

Med vilka var jag vart och hade jag på mig någonting?

Naa, skojade bara, inte den här helgen inte! Var på Nype igår och hittade ett dansgolv med sjukt grym musik och ännu grymmare dansare, jag hade så jävla kul helt enkelt. Dock hade jag 13-centimeters på fötterna så efter ett par timmar kändes det som om mina fötter skulle sprängas och idag är de helt svullna.

Värt ändå, speciellt tack vare den där pojken i rutig skjorta och hängslen. Blev typ kär för att han dansade så bra, fast vågade inte dansa med honom mer än två minuter för jag kände mig så dålig i jämförelse.

Fin kväll och såhär såg jag ut (fast med rött på läpparna också såklart):

2 kommentarer:

  1. fan vilka bilder du lägger upp snygg-carro :o i like this one!

    jag hade kunnat vara din clockwork-kompanjon om det inte var så att våra skivor är samma kväll :'( buu

    SvaraRadera
  2. (jag menar att de senaste bilderna du la upp som jag hunnit kolla är FETT snygga, den här särskilt! haha känner att jag skriver någorlunda otydligt)

    SvaraRadera