söndag 31 oktober 2010

Att våga

Sophomorenyc
Igår när jag var ute såg jag den charmigaste mannen jag någonsin sett. Jag blev typ kär vid första ögonkastet och funderade på om jag skulle våga prata med honom. Till slut kunde jag inte låta bli så jag gick fram till honom och sa något i stil med "ursäkta, det här kommer låta helt sjukt och förlåt för det, men du är den charmigaste kille jag sett". På riktigt gjorde jag så. Dock langade han en CK tillbaka - svarade på en fin komplimang med ett "jaha haha!" och gick vidare.

Jag borde ha deppat ihop och skämts massor kanske, men det gör jag inte (helt klart inte eftersom jag bloggar om det). Jag är så jävla glad att jag gjorde det, för då slapp jag för en gångs skull gå hem och undra vad som hade hänt om jag vågat. Ett steg i rätt riktning helt enkelt och trots att jag blev dissad så känner jag mig mycket bättre än innan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar