söndag 12 december 2010

"Men gumman, Haninge, DÄR KAN MAN JU INTE BO!"

Funderar på allvar på att spendera hela vintern (med undantag för Paris såklart) i Haninge, med Florence Valentin som bakgrundsmusik och med mina drömmar jag drömde när jag var fjorton som en slags bucket-list.

Jag trodde aldrig att jag skulle säga det här, men nu är jag nostalgisk och "om jag hade karaktär nog att leva som jag lär, då skulle det inte vara jag", så nu säger jag det; jag trivs faktiskt rätt bra här just nu. Har till och med kommit på mig själv med att tycka synd om en pojke som var tvungen att flytta härifrån och undrat vad det nu ska bli av med honom. Kan bero på att det bara är här han anses som cool.

PS. Det här beror inte bara på att det är förbannat jobbigt att åka med SL på vintern. Dock till en rätt stor del. DS.

2 kommentarer: