onsdag 1 december 2010

Licious+Anas=4ever

Efter att jag kommit över den första ilskan över att ha förlorat en av mina bästa wingmans så är jag nu väldigt blad för licious skull, för hon har haffat en fett snygg kille! Som dessutom har humor och är snäll, vad är oddsen för det liksom? Inte höga må jag säga, speciellt när det är en sån kille som gav bort en stor kakburk, fylld med kakor alltså, till henne på deras första date. Tommy är för övrigt en annan pojkvän som uppfyller dom där kraven, utom när det gäller kakburken (tiny borde nog kräva honom på lite mer...), som tyckte att det var dags för mig att börja leta efter pojkvän jag med. Jag höll inte riktigt med, men det är jag ju typ ensam om i världen känns det som, till och med en random människa på stan sa åt mig att jag borde bli tillsammans med någon annan random människa på stan. WTF liksom?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar